belépés facebook kapuval
mégsemok
regisztrálok
Mayya79
2011-10-09 10:00:51

Tényleg nem olyan vicces. A lekért segítségek alapján a futóművet a lassítás előtt, a fékszárnyat a lassítás után kellene kiengedni. A fékkart meg csak landolás után használni. Na, az ebből felállított sorrend az nem lett jó.

l-boy
2011-10-09 09:39:01

Nem olyan vicces az, nekem például másodikra elfogadta a jó megoldást. Igaz nem az volt a jó megoldás, mint amire elsőre gondoltam...:-))

Vegyétek figyelembe azt is, hogy ez egy ÁSZ !!!

-Gyöngyibaba-
2011-10-09 08:56:02

De vicces! Beírtam a jó választ, és most várhatok 24 órát, mert nem fogadta el. Hurrá! :S

Lizi
2011-10-09 07:55:13

Ezt nem szeretem. Mi az a Po-2? Remélem Péter ezt valamiféle segítségnek szántad.

András Ábrahám
2011-10-09 01:47:58

Én nem értek a repülőkhöz, de a gázkar (tolóerő) csökkentése után jön a fékkar, méghozzá a földetérés után, tehát a futómű kiengedése után. Jól mondom Péter? Így, ha nem is tudom, hogy a fékszárnyak nyitása mikor jön, akkor is csak 3 variáció van, nemde? Nekem e közül a 3 variáció közül egyik sem lett megoldás.. Mit csináltam rosszul? Melyik lépésnél zuhantam le? :D

Péter Markos
2011-10-09 01:05:47

Ez biztos egy Po-2 ! :)))

Peter Oroszvari
2011-10-09 00:09:02

hát erre kíváncsi leszek, mert mint repülőbuzi nem sikerült elsőre :) például, a gázkart hogy kell érteni? mert lehet azzal kezdeni mint az erő elvétele a lassításhoz, de a legvégére is lehet tenni mint a sugárfék bekapcsolása

© 2011 Mimóza