Mayya79 2011-10-09 10:00:51 |
Tényleg nem olyan vicces. A lekért segítségek alapján a futóművet a lassítás előtt, a fékszárnyat a lassítás után kellene kiengedni. A fékkart meg csak landolás után használni. Na, az ebből felállított sorrend az nem lett jó. |
|
l-boy 2011-10-09 09:39:01 |
Nem olyan vicces az, nekem például másodikra elfogadta a jó megoldást. Igaz nem az volt a jó megoldás, mint amire elsőre gondoltam...:-)) Vegyétek figyelembe azt is, hogy ez egy ÁSZ !!! |
|
-Gyöngyibaba- 2011-10-09 08:56:02 |
De vicces! Beírtam a jó választ, és most várhatok 24 órát, mert nem fogadta el. Hurrá! :S |
|
Lizi 2011-10-09 07:55:13 |
Ezt nem szeretem. Mi az a Po-2? Remélem Péter ezt valamiféle segítségnek szántad. |
|
András Ábrahám 2011-10-09 01:47:58 |
Én nem értek a repülőkhöz, de a gázkar (tolóerő) csökkentése után jön a fékkar, méghozzá a földetérés után, tehát a futómű kiengedése után. Jól mondom Péter? Így, ha nem is tudom, hogy a fékszárnyak nyitása mikor jön, akkor is csak 3 variáció van, nemde? Nekem e közül a 3 variáció közül egyik sem lett megoldás.. Mit csináltam rosszul? Melyik lépésnél zuhantam le? :D |
|
Péter Markos 2011-10-09 01:05:47 |
Ez biztos egy Po-2 ! :))) |
|
Peter Oroszvari 2011-10-09 00:09:02 |
hát erre kíváncsi leszek, mert mint repülőbuzi nem sikerült elsőre :) például, a gázkart hogy kell érteni? mert lehet azzal kezdeni mint az erő elvétele a lassításhoz, de a legvégére is lehet tenni mint a sugárfék bekapcsolása |