Péter Markos 2011-10-09 13:11:55 |
A Po-2-est azért írtam,mert egy sugárhajtású gépet a helyesnek vélt 4 lépésben csak odavernéd leszállásnál! |
|
Summer 2011-10-09 12:59:38 |
Aakos, én kétszer használtam a gázkart, gondoltam értelemszerű, még is zároltak. Más ötlet? |
|
Aakos 2011-10-09 12:56:21 |
Sziasztok! Bár nem egy hivatalos forrás mégis megbízom a Google-ben. De a megoldás nem jó. Mivel minden ésszerű megoldást kipróbáltam, arra jutottam, hogy vagy ésszerűtlen a sorrend, vagy tényleg kétszer kell a gázkart használni. Link: http://earth.google.com/support/bin/static.py?page=guide.cs&guide=22385&topic=23746&answer=148089&hl=hu&printable=1 Na majd holnap újra megpróbálom. |
|
Peter Oroszvari 2011-10-09 12:04:47 |
Lizi: csak poénkodott, ez egy 747-es nagy modern gép műszerfala, a Po-2 meg hát nem egy mai darab :) |
|
Peter Oroszvari 2011-10-09 11:48:07 |
a futómű a lassítás előtt szerintem butaság, mert akkor leszakadnak a kerekek ha még gyors a gép :) a valóságban ez úgy van, hogy már jómessze a reptéről nekiállnak lassítani a tolóerő csökkentésével, aztán egy kb 5 mérföldes távolságban (approach fix) lenyitják a fékszárnyakat (flaps) (de nem is feltétlenül teljesen egyből), és közvetlen ezután a futóműveket (gear). landolásnál pedig aztán féklapok nyitása (speedbrakes), és sugárfék (reverse thrust) bekapcsolása. tehát ilyen szempontból a gázkart két helyen is lehet használni |
|
t-girl 2011-10-09 10:51:27 |
Kedves mayya79: Az nem is olyan biztos...:-) |
|
Mayya79 2011-10-09 10:42:30 |
Ha a jó megoldás nem a jó megoldás, akkor csak 24 kombináció van. Végülis... Legrosszabb esetben is 8 nap alatt megvan. |
|
András Ábrahám 2011-10-09 10:37:26 |
Megvan :).
|
|
András Ábrahám 2011-10-09 10:29:46 |
Mayya79-el értek egyet..szerintem is az lenne a megoldás..
|
|
l-boy 2011-10-09 10:18:50 |
Ami viszont vicces, hogy a gép által elfogadott jó megoldás véleményem serint nem is az igazi jó megoldás...:-)) |