belépés facebook kapuval
mégsemok
regisztrálok
Péter Markos
2011-10-09 13:11:55

A Po-2-est azért írtam,mert egy sugárhajtású gépet a helyesnek vélt 4 lépésben csak odavernéd leszállásnál!

Summer
2011-10-09 12:59:38

Aakos, én kétszer használtam a gázkart, gondoltam értelemszerű, még is zároltak. Más ötlet?

Aakos
2011-10-09 12:56:21

Sziasztok!

Bár nem egy hivatalos forrás mégis megbízom a Google-ben. De a megoldás nem jó. Mivel minden ésszerű megoldást kipróbáltam, arra jutottam, hogy vagy ésszerűtlen a sorrend, vagy tényleg kétszer kell a gázkart használni.

Link: http://earth.google.com/support/bin/static.py?page=guide.cs&guide=22385&topic=23746&answer=148089&hl=hu&printable=1

Na majd holnap újra megpróbálom.

Peter Oroszvari
2011-10-09 12:04:47

Lizi: csak poénkodott, ez egy 747-es nagy modern gép műszerfala, a Po-2 meg hát nem egy mai darab :) 

Peter Oroszvari
2011-10-09 11:48:07

a futómű a lassítás előtt szerintem butaság, mert akkor leszakadnak a kerekek ha még gyors a gép :) a valóságban ez úgy van, hogy már jómessze a reptéről nekiállnak lassítani a tolóerő csökkentésével, aztán egy kb 5 mérföldes távolságban (approach fix) lenyitják a fékszárnyakat (flaps) (de nem is feltétlenül teljesen egyből), és közvetlen ezután a futóműveket (gear). landolásnál pedig aztán féklapok nyitása (speedbrakes), és sugárfék (reverse thrust) bekapcsolása. tehát ilyen szempontból a gázkart két helyen is lehet használni

t-girl
2011-10-09 10:51:27

Kedves mayya79: Az nem is olyan biztos...:-)

Mayya79
2011-10-09 10:42:30

Ha a jó megoldás nem a jó megoldás, akkor csak 24 kombináció van. Végülis... Legrosszabb esetben is 8 nap alatt megvan.

András Ábrahám
2011-10-09 10:37:26

Megvan :).

 

András Ábrahám
2011-10-09 10:29:46

Mayya79-el értek egyet..szerintem is az lenne a megoldás..

 

l-boy
2011-10-09 10:18:50

Ami viszont vicces, hogy a gép által elfogadott jó megoldás véleményem serint nem is az igazi jó megoldás...:-))

© 2011 Mimóza